من عشق را در تو

تورا در دل

دل دار در موقع تپیدن

و تپیدن رو به خاطر تو دوست دارم

من غم رو در سکوت

سکوت رو در شب

شب را در بستر

وبستر را برای اندیشیدن به خاطر تو دوست دارم

من بهار رو به خاطر شکوفه هایش

زندگی رو به خاطر زیبایی اش

وزیبایش رو به خاطر تو دوست دارم

من دنیا رو به خاطر خدایش

خدایی که تو رو خلق کرد دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

::atieh::
ساعت22:49---5 تير 1394
offf ashegh vebet shodam ravani

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





جاوا اسكریپت

قالب وبلاگ
گالری عکس
چت روم
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ


نایت نما


نایت نما


نایت نما


نایت نما


نایت نما


نایت نما


نایت نما


نایت نما

سلام به وبلاگ خودتون خوش امدید امیدا وارم از پست هایی که براتون گذاشتم خوشتون بیاد ♥و نظر یادتون نره ممنون

کد نمایش پیغام